duminică, 27 mai 2012

Carl Froch vs Lucian Bute

Pana acum, Lucian Bute in acest meci a evoluat foarte slab din punctul meu de vedere, Carl Froch fiind vizibil cel care detinea controlul ringului. Din repriza trei Bute a fost asaltat de Froch iar romanul deabea s-a tinut pe picioare si repriza patru a fost proasta pentru roman, el facand pasul in spate de fiecare data cand boxeorul britanic ataca. Repriza cinci a pus capat meciului, Bute a fost facut KO tehnic de britanic astfel pierzand titlul de campion mondial IBF la categoria supermijlocie.

15 comentarii:

  1. ca in totdeauna moza genial + clip gj baiatu

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima fraza e copiata restu nu (macar eu am video haha)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru video dar articolul e copiat

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai copiat ... cred ca esti singurul care a pus video

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sa fie copiat ma.....prima parte e copiata am zis restu nu. scrie un link daca tot e copiat sa vad si eu de unde... (www.mozaCrBl.ro)

    RăspundețiȘtergere
  6. totusi doar eu am video restu doar poze

    RăspundețiȘtergere
  7. totusi ai sters parea copiata, e bine asa

    RăspundețiȘtergere